لوازم التحریر برایتو

فروشگاه برایتو یک سایت فروشگاهی با سابقه ی بالاست که سعی دارد با ارایه مطالب مفید در زمینه لوازم التحریر شما را در خرید لوازم التحریر ارزان راهنمایی کند

لوازم التحریر برایتو

فروشگاه برایتو یک سایت فروشگاهی با سابقه ی بالاست که سعی دارد با ارایه مطالب مفید در زمینه لوازم التحریر شما را در خرید لوازم التحریر ارزان راهنمایی کند

فروشگاه برایتو یک سایت فروشگاهی با سابقه ی بالاست که سعی دارد با ارایه مطالب مفید در زمینه لوازم التحریر شما را در خرید لوازم التحریر ارزان راهنمایی کند.

چهارشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۸، ۰۶:۲۷ ب.ظ

لوازم التحریر فانتزی

به گزارش حوزه اطلاعات عمومی فروشگاه اینترنتی برایتو :

لوازم التحریر
در گذشته های دور برای نوشتن مطالب از پوست حیوانات به جای کاغذ و از شیره گیاهان به جای جوهر استفاده می‌شد.
این روند ادامه داشت تا زمانی که جوهر اختراع شد اما اشتباه نکنید در آن زمان از جوهر به شکل امروزی و به صورت خودکار استفاده نمی‌شد ،
بلکه به شکل قلم و مرکب بود که از آن برای نوشتن روی کاغذ استفاده می‌شد.
کم کم هر چقدر که گذشت به منظور آسایش بیشتر ، انواع لوازم تحریر و نوشت افزار دارای شکل و شمایل جدید شدند.
مثلاً خودکار و مداد جایگزین قلم و مرکب شدند و همچنین انواع کاغذ جایگزین پوست حیوانات و چوب درختان شدند.
حال امروزه لوازم التحریر بسیار گسترده شده است و در زندگی ما نقش بسیار تعیین کننده دارد.
اگر شما یک دانش آموز محصل هستید یا یک دانشجو فرقی نمی‌کند ، به هر حال باید به اجبار از لوازم التحریر استفاده کنید.
لوازم تحریر به طور کلی به سه دسته تقسیم می شوند.
ما در این مقاله به شما توضیح می دهیم تا اگر محصل ، دانشجو یا حتی کارمند هستید بتوانید به راحتی خرید انواع لوازم تحریر خود را انجام دهید.

لوازم اداری :

دسته لوازم اداری به طور کلی شامل لوازم تحریر اداری است که برای بایگانی و ثبت اسناد مورد استفاده قرار می‌گیرند.
اگر شما صاحب یک شرکت باشید و بخواهید خرید کنید باید اجناسی را انتخاب کنید که دارای قیمت مناسب تری نسبت به نمونه های مشابه می باشند زیرا شما باید این خرید را روی تعداد بالا انجام دهید و اگر جنس های گران قیمت استفاده کنید ممکن است برای شما به صرفه نباشد.
از  سری لوازم اداری های مهم که در هر شرکتی مورد نیاز است می‌توان به خودکار ، زونکن ، پوشه دکمه دار ، پوشه گیره دار ، چسب نواری ، چسب پهن کریستالی ، پایه چسب یا جاچسبی ، سطل زباله و ست روی میز اداری اشاره کرد.

نوشت افزار :

یکی دیگر از دسته های لوازم تحریر دسته نوشت افزار است.
هر وسیله ای که برای نوشتن مورد استفاده قرار می گیرد شامل این دسته است.
حتی وسایلی که برای تصحیح اشتباه های نوشتاری مورد استفاده قرار می گیرد نیز در دسته نوشت افزار جای دارد از سری لوازمی که در این دسته قرار دارند می‌توان به مداد ، خودکار ، اتود ، ماژیک ، غلط گیر قلمی ، غلط گیر نواری ، پاک کن ، علامت گذار یا هایلایت و ... اشاره کرد.

لوازم تحریر هنری یا لوازم طراحی :

این دسته به طور جزئی به دو دسته دیگر تقسیم می‌شود یکی از این ،دسته ها ، لوازم طراحی و مهندسی می باشد که بیشتر برای دانشجویان رشته معماری و عمران کاربرد دارد.
و دسته دیگر شامل لوازم مورد نیاز برای طراحی و نقاشی می باشد که برای دانشجویان رشته های هنر و همچنین دانش آموزان ابتدایی و یا پیش دبستانی کاربرد دارد.
از لحاظ ظاهری این دسته از لوازم التحریر جزو زیباترین دسته ها می باشد زیرا وجود رنگ های متنوع و همچنین بروز خلاقیت در طراحی مداد ها و قلم های مورد نیاز باعث شده تا تولیدکنندگان لوازم التحریر هنری کالای تولیدی خود را به شکل های زیبا و همچنین در رنگ های متنوعی تولید و به بازار لوازم تحریر عرضه نمایند.
از سری وسایلی که در این دسته قرار می گیرند می توانیم به مداد رنگی ، خط کش ، گونیا و نقاله ، آبرنگ ، گواش ، قلمو و... اشاره کنیم.
برای مشاهده قیمت لوازم التحریر در وب سایت برایتو اینجا کلیک کنید.

شما می توانید برای مشاهده مقالات دیگر اینجا کلیک کنید.


فروشگاه  اینترنتی برایتو مرکز فروش لوازم التحریر در تهران این امکان را به شما می دهد تا پس از مراجعه به وب سایت برایتو کالای مورد نظر خود را با مشاهده تصویر به بهترین قیمت خریداری نمایید.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۴
beraito MARKET

نظرات  (۱)

۱۶ آذر ۰۰ ، ۱۴:۵۸ ایبی نی نی

ایبی نی نی ازسال ۱۴۰۰ در راستای کارآمدی بیشتر و ارایٔه خدماتی پیشرفته‌تر است که درحال حاضر می‌توان به پنل اختصاصی ثبت و انتخاب اسامی زیبای کودکان، پنل فروشگاهی ایبی نی نی و… اشاره کرد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی